1 Ocak 2015 Perşembe

İğne Oyası

Zamanında annemin bilmem kaç parça yaptırdığı hatta şömentabl ve fiskos örtüsü de olan iğne oyalarımın son hali şekilde görüldüğü gibi. Ben nişanlıyken annem bir telaş geldi eve. "Kızııım iğne oyasını kumaşa bir geçirmişler inanamazsın. Hani motifleri var ya onları tek tek ayırmışlar sonra birleştirmişler görmen lazım." Tabi biz ne yaptık ana kız düştük yollara. Gittik piko yapan dükkana. Fiyatı bana çok geldi annemden aşinayım ya bu işlere oradan kıyas yapabiliyorum :))  Annem de dedi ki işi çok değer. Annem dediyse o iş bitmiştir. Verdik siparişi tabi. 

Ben takıntılı problemli gelin ya her şey kusursuz olacak, aradım mobilyacıyı karar veediğim oda takımının en, boy ve yükseklik ölçülerini istedim.  (Aynı şehirden almadığım için aramak durumunda kaldım) Tabi bu ölçüleri ben lamba yerleri belirlerken, halı alırken de kullandım.

Velhasıl kelam özellikle ölçü vermeme rağmen orta sehpamın örtüsü büyük geldi. Ne yapalım çapraz çevirdim ama pek hoş durmadı. Bunu biz yapmadık ama yaptırdık belki sizin elinizden gelir diye düşündüm fikir olsun istedim. Yeni yılda bol paylaşımlarımız olsun ;)


Hiç yorum yok: