17 Ocak 2015 Cumartesi

İşte Yeni Hevesim

Yurtta çok sevdiğim iki arkadaşımla malum olan sohbet programını kullanarak bolca gerekli ya da gereksiz şey paylaşıyoruz. İkimiz yeni evlendik diğerimiz de bu sene evlenecek. Bir de yeğen bekliyoruz e haliyle konuşacak konu çok. Sevcan, yani yeni evlenecek olanımız bu ara dikişe merak salmış her şey için "Ben bunu yaparım kiii"  diyor. Yapıyor da... Bahsettiğim gereksiz paylaşımlarımızın birinde Sevcan bu hafta A101'e bu dikiş makinasının (Singer Promise 1408) geldiğini ve netten de uygun olduğunu söyledi. Ben de alsam mı diye düşünürken anneme danıştım kullanır mıyım diye. Yine güldü bana ona benzemişim diye. Ama çok da hoşuna gidiyor farkediyorum. Dikiş dikmeyi o kadar bilmiyorum ki ipi sarıp dikecek hale getirmek bile çok uzun zamanımı aldı. Denedim olacak gibi beklemede kalın çok güzel şeyler yapacağım...

Hiç yorum yok: