4 Ocak 2015 Pazar

Mercimek Köftesi Sunumu

Dün akşam yaklaşık 25 kişilik bir analı kızlı ve/veya gelinli anne tarafımdan akraba günümüz vardı. Çok eğlenceliler gelenler ama tabi ilk defa bu kadar kalabalık misafir ağırlayacak olmanın gerginliği vardı bende.

Hani bahsetmiştim ya size ben dağ bayır dere tepe geziyorum iş için diye. İşte bu cumartesi de acil bir durum için araziye gitmem gerekiyordu ve bunu gece öğrendim bunun üzerine de halının üstüne dökülen krem şantiden bahsetmek bile istemiyorum. Akşama da misafir bence kabusla eşdeğer :) Neyse ki annem, ablam ve 2. annem var. 
Hepsi birkaç parça birşeyler yaptılar sağolsunlar. Ben de elimin alışık olduğu duvak börekkedidilli pasta ve etimekli mantar yaptım. Her seferinde misafirlerin yanında sofranın resmini çekmeyi unutuyorum.  Bir sonrakinde sözzz.

Kayınvalidem mercimek köftesi yapayım dedi. Çok da güzel yapar hani. Ben de burada havuç şekli verilmiş halimi görmüştüm öyle yapalım dedim. Sağolsun yapıp getirmiş. Bence çok sevimli olmuştu. Sevgiler...



Hiç yorum yok: