7 Ocak 2015 Çarşamba

Mikrodalgada Islak Kek

Hani Ceren (kıymetli vefalı arkadaşım) geçen günlerde bir resim yollamış çok güzel bir kek... Biliyor ya blog yazdığımı tarifi nereden aldığını da yazmış. 

Denemek kısmet olmamıştı.  Dün akşam canım çok tatlı isteyince aklıma geldi. Girdim nete tarifi  bu güzel blogda buldum.  Ceren de oradan almış zaten. Arkadaşı blogger oldu olalı o da merak saldı bu işlere :) Yakında ondan da bir atak bekliyorum.  

Deneyin bu tarifi gerçekten çok kolay ve pratik. Arkadaşlarınız arayıp çayı koy geliyorum derse harika bir atıştırmalık olur...




Bir de önerim olacak sizlere. Şeker bana söylemişti de gördüklerim hep çok büyük olduğundan almamıştım. Bunu A101'de görünce hemen aldım. 3, 5TL tavsiye ederim. Ne kadar çırparsanız çırpın hiç sıçrama yok ;)


Hiç yorum yok: