31 Aralık 2014 Çarşamba

Mutlu Yıllaaaaar

Ben hastalık münasebetiyle geç kaldım farkındayım. Hepinize çok mutlu keyifl, huzurlu ve en önemlisi sağlıklı bir yıl diliyorum.  

Buda bizim evdeki minyatür çamımız. Son gün ben hastayken geldi eve. Alttaki kutuda da nevresim. Hem de lastikli çarşaflı. Canım annem aramış bulmuş bana. Hiçbir yeni yılda atlamaz küçücük de olsa mutlaka bir şeyler alır. Bende de ondan kalma bir alışkanlık.  Nevresim alacaklar aklınızda bulunsun lastikli çarşaf bir harika hatta mucize. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Aaa bir de biliyorum ki yılbaşı gecesi çaydanlığı elinden halının üzerine düşüren hatta duvarı boylu boyunca çay yapan ve saatlerce oraları temizlemekle uğraşan tek aile biziz. Resmini çekmediği  için çok pişmanıııım. Neyse zaten biz bu halle tekrarlarız. Bu arada halıdaki çay lekesini ne çıkararır bilen var mı? Duvarı biliyorum o boyanacak :))

Tekrar iyi yıllar diler, yeni yılda da blogum için bol takipçi ve tık dilerim. Sevgiler...

Hiç yorum yok: