25 Ocak 2015 Pazar

Bebek Yeleği

Evet ben yaptım tek başıma :) Kuzenimin bebeği oldu onun için yaptım bunu. Çok elimden gelmiyor bu işler ama içimden geldi. Bizim kızımız oldu keşke pembe yapsaydım diye düşündüm ama ben çocukları tek renk giydirmeye biraz karşı olduğumdan değişiklik olsun dedim. 

Şimdi gelelim nasıl yapıldığına. Kalın tığ ile (benimki 6 numaraydı) zincir çekip 29 kare yapıyoruz. Sonra 1 boş 2 dolu kareler yapıyoruz. 9 dolu kare sonra kesme işlemine başlıyoruz. Ortadan 5 kare bırakıp başlarda 2şer kare kalacak şekilde şekilde görüldüğü gibi devam ediyoruz. Biliyorum size anlatmama gerek yok siz örgü biliyorsunuz. Resmi büyütünce bile örnek çıkar ama bana ince ince anlatmak gerekiyor ya ondan böyle anlatıyorum. 




En son olarak kenarlarındana da fıstık geçtik. Geçtik diyorum çünkü onu anneciğim yapıverdi :) Daha çoban düğmeler dikeceğim ama onu alıp dikene kadar bekleyemedim. Hemen paylaşmak istedim ama yeğenimin kullanılmış yeleğini resimledim ki o halini de görün. Güle güle kullansın minik yeğenim...



Hiç yorum yok: