2 Aralık 2014 Salı

Doğum Günü Süslemesi

Ben bundan sonra vazgeçiyorum blog benim değil Gülden'in olsun ;) Yine döktürmüş ne yapayım yani beğenime yeniliyorum yayınlıyorum. Çirkin oğlu Kuzey için bir doğum günü organize etmiş her şeyini de kendi yapmış.  Yapmış diyorum çünkü benden çok uzakta çapraz olafak ülkemizin iki ucundayız.
Çok konuştum yine. Bakalım neler yapmış becerikli hanımefendi. Öncelikle bu yazacaklarımın tahminden ibaret olduğunu belirtmek isterim kendisi açıklama yapmadı bu sefer ;)

Bu çay tabaklarının altına damlamasın diye konulan kağıtların üzerine Şimşek Mcqueen çıkartmalarını yapıştırmış ve üstlerindeki delikleri fiyonklayıp nazar boncuklamış.



Çöp şişlerin üzerine de aldığı çıktıları şekilli makasarla kesip yapıştırmış. Pastaların üzerine de saplayıvermiş.


Şekerleri de poşetleyip aynı şekilde çıktı alarak poşetlemiş.


Şeker hamurundan yapılmış kurabiye ve üzerinde otoyol olan pastaları da aşağıda görüyorsunuz zaten. Altlıkları da ikea mumluk ;) Diyorum hep ikea evimizin her şeyi. Farkettiyseniz kurabiyeler de ikea saksıda. Ben demiştim çok kullanışlı diye benim evde de vazo mesela. Kiminde kalemlik. Her eve bolca lazım :) Neyse konuyu dağıtmıyorum ama ikeayı seviyorum (imza gönüllü reklamcı) Meşrubatlardaki fiyonklara da dikkatinizi çekerim.



Hediyelik  çerçeveler de keçe araba figürleri ve tüllerle süslenmiş. 




Bence harika olmuş. Çok emek sarfetmiş. Ellerine sağlık...

Zamanında ben de arkadaşlarım ve kuzenlerimden yardım alarak ablamın nişanını ve kına gecesi süslemesini yapmıştım ama o zaman bloggerlık falan nerdeee... Bizde ancak halay fotoğrafları, onlarda da pek bir şey belli olmuyor maalesef. 

Benzer arabalı doğum günü kutlamaları ve şablonlar için takipçisi olduğum bloga buyrun.

Hiç yorum yok: