3 Aralık 2014 Çarşamba

Kareli Kavanozlarım

Zamanında annem bu kapak örtülerinin kenarları oyalı olanlarından ablama yapmıştı. Bana da sordu ben istemedim. Geçenlerde örtü istedim ama bu şekilde pötikareli ve oyasız sadece sülfile makası ile şekillendirilmiş olanlardan. Çok da güzel oldular bence. Onlar için bir de çuval ipi  aldım bugün. Süsledim reçellerimi soslarımı.

Her çarşıya çıkışımda şiş, tığ, ip vb. şeyler alıyorum. Annem çok yakında ondan beter olacağımı iddia etti. Acaba gerçekten her yer iğne iplik kumaş olur mu ;) Olmamalı !!! Aaaa bir de metrelik oya benzeri şeyler vardı annem naylon olduğunu söyledi ben olmadığını. Sonuç mu? Zafer BENİM ;) Aslında ben kazandıkça annem çok gururlanıyor beni kendine benzetebildiği için. Ablamsa tam tersimiz. Neden olduğunu çok yakında siz de anlayacaksınız...


Hiç yorum yok: