7 Aralık 2014 Pazar

Gelin Arabası

Ben öyle resimleri karıştırırken bulduklarımı karmakarışık şekilde yayınlıyorum işte. Yalnız bu resmi bulabildim gelin arabasından :(   Üzülüyorum çünkü o arabanın arkasında gördüğünüz strafor simli harfler çok özenerek (3 yıl önce karar vermiştim onları istediğime) taaa Erzurumdan geldi. Hem de 2şer tane.Biri kına süslemesinin üstüne takmak için (onu da bulunca paylaşacağım) diğeri de böyle araba arkasına. Ama nasıl yapıştırdılarsa artık "I" harfi yolda düştü, almak için indik ama üstünden TIR geçti :(( Diğer teki mi? O da arabanın arka koltuğunda duruyordu, düğünün ertesi günü sevimli canavarımız yeğenimiz kırdı. Tahmin edersiniz ki her yer uzun süre simlerle doluydu :))


Bir bu mu? Neler geldi başımıza o arabada. Yol kesen çocuklar arabanın üzerine yattı (Bu klasik zaten) bunu önemsemiyoruz bekleniyordu. Tekerlekli sandalyede bir amca arabanın önüne atladı, biz de tam o sırada konuşuyorduk geç farkettik arabayı haliyle de son anda durduk. Buyrun geçin anlamında işaret yaptık ve amca geri geri gelip elini uzattı. Meğer amacı yol kesmekmiş bizimse yüreğimize iniyordu az kalsın. Ordan çıktık palyaço bile kesti yolumuzu. Güzeldi yani skala genişti :) Darısı kazasız belasız başınıza...

Hiç yorum yok: