10 Mayıs 2015 Pazar

Anneler Günün Kutlu Olsun Annem

Beni dünyaya getiren, elimi hiç bırakmayan, beni benden çok düşünüp seven iyi düşün iyi şeyler olsun blogunun sahibesi canım annem...

Bugün kendi ayaklarımın üstünde duruyorsam,
Bir şeyler yapabileceğime inanıyorsam,
Kimsenin kötülüğünü düşünmüyorsam, 
Merhametliysem,
Becerikli olup blog açtıysam :)
Aileme en az senin düşkün olduğun kadar düşkünsem,
Ve daha milyonlarcasıysa hep senin sayende.

Kıymetlim,
Bana koşulsuz ve sonsuz sevgi verdiğin için, duanı üzerimden eksik etmediğin için, hep cesaret verdiğin için, bildiğin her şeyi benimle paylaştığın için, hep "iyi düşün iyi şeyler olsun" diyerek iyiye yönelttiğin için,uykusuz gecelerin için, verdiğin her sözü tuttuğun için, kendin hasta olduğunda bile uyuyakalsam üstümü örtmek için kalktığın için, ayağımda çorap olmasa üşenmeden kalkıp getirdiğin için, hayatta en çok hasta ve mutsuz olmamdan korktuğun için, bu hayatta beni en çok seven olduğun için sana minnettarım. 

Annem, 
Seni çok seviyorum. Tek dileğim hep sağlıklı ol yanımda kal. Bilirim sağlık olursa hepsi olur... İyi ki benim annem oldun. Başkasının annesi olsan ben çok kıskanırdım...

Ablam,
Kardeş ötem, can bildiğim, bana yarım da olsa anne olma şerefini verenim... Anneler günün kutlu olsun...

Her hatırladığımda burnumun direğini sızlatan anneannem, en büyük annemiz... Nur içinde yat. Senin bana dediğin gibi "Senin tadın bir başka"

Hayatıma emek veren tüm kadınlar; yeni annem, teyzelerim, halalarım, babaannem, yengelerim, kuzenlerim gününüz kutlu olsun.

Bu vesileyle tüm annelerin anneler gününü kutluyorum.  Annesi yanında olmayanların ne hissettiğini diğer şekliyle çok net biliyorum. Rabbim onları da nur içinde yatırsın. Biz mutlu olalım ki onlar da uzaklardan bizi görüp çok mutlu olsunlar...

Hiç yorum yok: