13 Nisan 2015 Pazartesi

Kolaydan da Öte Yaş Pasta

Demek ki neymiş efendim armut dibine düşermiş. Amnem ve teyzem gibi oldum hatta kayınvalidem gibi oldum. Bildiğiniz pastacı oldum:) Bunu tartıdaki artıştan da anlayabiliyorum zaten.

Bu pastayı yıllar önce teyzemden öğrenmiştim ve bir yaz boyu bunu yapmıştık. Bizde böyle beğendiğimiz bir pasta bir müddet bizimle oluyor sonra da tarihin tozlu sayfalarına gömülüyor. 


Neyse tarife geliyorum. 1 paket kakaolu puding yapıyorsunuz. Kakaolu ve sade petibörleri bir sade bir de kakaolu olmak üzere sırasıyla pudinge batırıp enine şekilde diziyorsunuz. Maşa kullanırsanız eliniz yanmamış olur. Yıllarca elimi kavurduktan sonra dün ablamın önerisiyle farketmiş oldum. Gülmeyin sizin de başınıza gelebilir. Başta biraz şekilsiz olabilir ama üzerine çikolata sosu dökerseniz daha hallice oluyor. Ama bunu da göstermeden servis edin canım nolacak :)
Bu arada pastayı verev olarak dilimlerseniz bu görünümü elde edebilirsiniz. Kolaya kaçmada son nokta olan pastamız afiyet olsun :)

Hiç yorum yok: