6 Nisan 2015 Pazartesi

Kağıtta Kek

Yine pastaaa :) Geçen gün A101'de kağıt kağıt kalıpları gördüm. Hiç yapmamıştım ama her şeyin bir ilki var felsefesiyle işe koyuldum. Nette gördüğüm bu tarifi uyguladım. Harika oldu gerçekten.  Şiddetle tavsiye edilir.
Bu arada pasta takımı da annemden. Bildim bileli bizim evdelerdi. Evlenirken annemden istedim o da beni kırmadı. Her kullandığımda çayı annemle içiyormuşuz gibi geliyor...

Malzemeler :
2 yumurta
1, 5 çb şeker
1 çb sıvı yağ
1 çb süt
1.5 sb un
1 paket kabartma tozu
4 yemek kaşığı kakao

Yapılışı :
İlk olarak yumurta ve şekeri köpürtene kadar çırpın. Sıvı malzemeleri ekleyip çırpmaya devam edin. Son olarak un kabartma tozu ve kakaoyu ekleyin. Kağıtlara bölün ama benim gibi yapıp çok doldurmayın. Üzerlerine de damla çikolata ekleyip180 derecede ısınmış fırında pişirin. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: