14 Ekim 2015 Çarşamba

Bu Sefer Hoşgel Bebek Eğlencesi

Ben adına hoşgel bebek dedim, siz istediğinizi diyebilirsiniz. Baby shower, bebek partisi ne isterseniz. Bu iş özentiliktir, uyduruk işler çıkarmayın demeyin. Olabilir doğrudur ama biz 40'ı çıkınca mevlüt de okutuyoruz, lohusa şerbeti de içiyoruz, sünnet düğünü de yapıyoruz, yaş günü de kutluyoruz. Yani özetle eğlenceye, duaya, muhabbete bahane arıyoruz. 

Bu sefer sürpriz bir organizasyon oldu bu. Hani hep bahsediyorum ya Şeker diye. Onun bir kızı olacak.  Çok yakın zamanda, sadece 3 haftası kaldı. Ben de dedim ki hem yakın arkadaşlar toplanıp sohbet edelim, hem de ortalığı biraz pembeye boyayalım. Nuraycım da bana eşlik etti pasta börek, ufacık dokunuşlarla en sadesinden Hoşgel Bebek eğlencesi. 

Burada bahsettiğim Martha Stewart çiçeklerinden yaptım. Biraz ponpon, birkaç balon, pembe bir şeyler işte... Bakın bakalım neler yapmışız.





Her misafirin önüne bir tane kızımızın adının yazılı olduğu taşlardan koyduk. Taşları Cide sahilinden topladım. Orada bolca yassı taş mevcut.  Yakın olanlar, bu işlere merak salanlar aklından çıkarmasın. Boyamaları ahşap boyama yaptığım akrilik boyalar ve suluboya fırçalarıyla yaptım. Ne derece doğru bir işlem oldu bilemem ;) Bebekler kaya gibi sağlıklı olsun diye taş verilirmiş bizikisi de bu sebepten.


Bu eğlencelerde hediye vermek adettir diyerek çam sakızı çoban armağanı bir şeyler aldık. Onları da bir kutunun içine koyup, ponponlardan kestiğim iplerin içine sakladık.


Bir de kendimizce yaptığımız süslü pastalarımız vardı. Hadi size de fikir olsun bunlar...



Nil kuzum sağlıkla, hayırla gel. Mutlu, sağlıklı, uzun ömürlü, hayırlı evlat ol inşallah... Önce annen sonra teyzelerin sabırsızlıkla bekler...

Hiç yorum yok: